    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Co po Grecji- realnie...?
    Date: Wed, 24 Feb 2010 21:24:10 +0100

    "Michal_Ko" news:hm425a$do7$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Nie sądzisz, że medialny i psychologiczny efekt opuszczenia strefy euro
    > przez kogokolwiek, nawet jeden kraj, może być kolosalny i podobne ruchy
    > i poglądy mogą się pojawić w innych państwach?

    Ale te poglądy są od lat... tylko tak się składa, że zwykłych ludzi nikt się
    o zdanie nie pyta. Decyzje podejmują idioci rządzący danym krajem.
    euro nie gwarantuje ochrony przed nadmiernym zadłużaniem (patrz Grecja) itp.
    trzeba powiedzieć jasno, że ten kilkuletni eksperyment polityczny
    (ekonomicznym raczej tego nazwać nie można) nie wypalił... ile jeszcze
    podogorywa, sztucznie podtrzymywany przy życiu aż w końcu padnie na swój
    komuszy pysk? Nie mam niestety pojęcia. Liczę na to, że nastąpi to przed
    wejściem Polski do eurozony ;)