    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Co po Grecji- realnie...?
    Date: Wed, 24 Feb 2010 21:32:12 +0100

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hm3vv6$d23$2@news.interia.pl...
    > "MarekZ" news:hm40ns$mm9$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > IMO to takie pęknięcie na tamie strefy. Od takich pęknięc zaczyna się
    > wielkie bum i to dodaje mi wiary w lepsze jutro :)

    > coś
    > żeby
    >
    > Po czym stwierdzasz, że euro Niemcom się opłaca?
    > Pytam się o to jako zwykły, przysłowiowy Kowalski, który spędza po drugiej
    > stronie Odry większość czasu w roku - Kowalski, który podobnie jak Miller,
    > Schmidt itp. uważa, że z marką żyło się lepiej i... i z sentymentem
    > spogląda
    > na dawną walutę.

    ze swoim prawem głosu w ECB mogą drukowac swobodnie pod "deficyty" np
    Grecji.
    Dlatego to sie opłaca niemieckim bankierom ( a czy regularnemu Hansowi też,
    who the fuck care).
    Inkasowanie procentów od "kasy z powietrza" zawsze było zyskowne.
    Jak sie nieco przesadzi o pozyczy nieco za duzo Grekom to jest chwilowy
    klops, ale luzik zrzute się zrobi z umoczonymi Francuzami i bedzie ok.
    Najlepsze jest to że niby brytole sie cieszą ze nie są w strefie, gdy
    tymczasem Brown tez bedzie sie musiał pewnie dorzucic, Londyn tez jest
    "troszkę" umoczony, mimo ze w strefie nie jest.

    george