  • Data: 2017-02-22 12:11:25
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 lutego 2017 11:48:20 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale juz nie 8.60 :-)
    >
    > Jakbym ja chcial nadac to bym musial zaplacic ... no akurat strony
    > inpostu nie dzialaja :-)

    ok 10zł przez sendit. Bezpośrednio w Inpost chyba 15zl. Ale to opcja z największą
    gabarytową paczką paczkomatową. Mniejsze są tańsza.

    > Ale jednak troche tej zabawy jest.

    Mniej jak z poczta jakby nie patrzeć. Bo do etapu wydruku etykiety robisz to w domu
    przed kompem. Paczka na poczcie to ręczne wypisywanie etykiety itp. No i paczkomaty
    bez kolejek, na poczcie kolejki. Przynajmniej u nas

    > Drukarke trzeba tez miec :-)

    Do nadania paczki tak ale do darmowego zwrotu(w ramach paczkomaty allegro) już nie.
    Generujesz kilkucyfrowy kod, wpisujesz go na wyświetlaczu w paczkomacie, szafka się
    otwiera i paczka wraca do sprzedawcy;"

    > U mnie tez jakas zapasc nastapila, ale ogolnie poczte chwale - w miare
    > szybko dochodza listy i paczki.

    Polecone pocztowe to min kilka dni u mnie ostatnio. Ostatnie kilka albo i już
    kilkanaście zakupów gdzie wybrałem inpost były u mnie następnego dnia od nadania.

    > "W tym samym miescie" ... a jakim ?

    35tys miasto, kilka placówek pocztowych.
    list nadany jednej z placówek 13 lutego, adresat w linii prostej 1km wg map google
    1,8km autem;)

    > Bo to teraz taka moda, ciupasem sie wszystko wiezie do regionalnej
    > sortowni, i z niej odwozi.
    > Miasto to samo, a przesylka byc moze 200km zrobila :-)
    9 dni mineło

    > Za to ciekawi mnie jedno - co oni robia z listami zwyklymi ... jakas
    > specjalna przechowalnie maja, zeby choc jeden dzien dluzej polezal ?
    > No bo priorytet musi dojsc szybciej, ale jak priorytetow zabraknie, to
    > co - zwyklych nie wezma ? :-)

    Listonosze strajkują raz tu raz tam, inni pracownicy tez, kłopoty na poczcie

    > Ale wracajac do bankow ... dobrze widze, ze doniesienie pieniedzy
    > przez listonosza to tak z 5 zl w BPocztowym ?

    Osobiście nie korzystałem ale z ich strony tak by wynikało. Opłata symboliczna bym
    powiedział ale jest