  • Data: 2017-02-22 11:48:16
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8be3df82-8fbc-41bc-a8bd-28eb6bc88c32@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 22 lutego 2017 10:41:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Żadna tam spec. Kążdy kto sprzedaje ma taką możliwość.
    >Nie sprzedający na Allegro może przez Sendit np. wysłać przesyłke
    >paczkomatową . Coś koł 10zł to kosztuje

    Ale juz nie 8.60 :-)

    Jakbym ja chcial nadac to bym musial zaplacic ... no akurat strony
    inpostu nie dzialaja :-)

    >Sprzedałem, kupujący zapłacił, wybrał dostawę do paczkomatu,
    >zalogowałem się do allegro, stamtąd przerzuciło do menagera inpostu,
    >tam kilka kliknięć i >wydrukowana naklejka z kodem
    >Naklejka na paczke, potem pod skaner w paczkomacie i koniec zabawy

    Ale jednak troche tej zabawy jest.
    Drukarke trzeba tez miec :-)

    >A bo to poczta jest;)
    >List zwykły nadany 13 lutego nie dotarł do adresata w tym samym
    >mieście do dzisiaj.

    U mnie tez jakas zapasc nastapila, ale ogolnie poczte chwale - w miare
    szybko dochodza listy i paczki.

    "W tym samym miescie" ... a jakim ?
    Bo to teraz taka moda, ciupasem sie wszystko wiezie do regionalnej
    sortowni, i z niej odwozi.
    Miasto to samo, a przesylka byc moze 200km zrobila :-)

    Za to ciekawi mnie jedno - co oni robia z listami zwyklymi ... jakas
    specjalna przechowalnie maja, zeby choc jeden dzien dluzej polezal ?
    No bo priorytet musi dojsc szybciej, ale jak priorytetow zabraknie, to
    co - zwyklych nie wezma ? :-)

    Ale wracajac do bankow ... dobrze widze, ze doniesienie pieniedzy
    przez listonosza to tak z 5 zl w BPocztowym ?

    J.