  • Data: 2017-01-20 20:03:31
    Temat: Re: [OT] Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-20 19:21, Piotr Gałka wrote:

    > Uzasadnij na jakiej podstawie wyciągasz wniosek, że jak ktoś uczy się po
    > nocy to z tego wynika, że jakiś pracownik naukowy musi się w tym samym
    > czasie fatygować.

    Ponieważ nie przypuszczam aby był sens hodować dalej studenta który o 12
    w nocy ma jeszcze mnóstwo rzeczy na jutro. Wiekszośc z nas była
    studentami i tak po prawdzie: czas akurat zawsze był, kwestia
    organizacji i unikania wiecznych imprez. Jak ktoś się nie organizuje to
    naprawde może nie warto się męczyć, studia powinny być przyjemnością a
    nie katownią.

    Widziałem to z dwóch stron, zarowno studenta jak i prowadzącego. Nijak
    nie potrafie pojąć tego typu sytacji. Widocznie byłem na mało ciekawej
    uczelni. Miszczuf z oczami na zapałkach przewijało się cała masa, ale
    zazwyczaj po pierwszym roku znikali w rynku pracy McDonalda. Miałem z
    tego czasem cheesburgera bez kolejki a oni jak by bardziej usmiechnięci.