  • Data: 2003-09-09 12:18:28
    Temat: Re: [~OT] Mikroplatnosci / Ankieta
    Od: "Mik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mikolaju (wybacz za wolacza)
    > warto by jeszcze zdefiniowac co to za zwierz wg ciebie ten micropaymemts:
    > premium sms, wallpay i takie tam....

    Grygli (tez wolacz),
    Bardzo dziekuje za odpowiedz.

    Ankieta dotycza wszystkich tych systemow i innych tez :)
    Zamysl byl taki: dzieki odpowiedziom na pytania jestem w stanie w wiekszosci
    przypadkow wysledzic o jaki system chodzi. Jednoczesnie nie chcialem
    ograniczac grona respondentow -- jesli ktos uwaza, ze to z czego korzysta to
    mikroplatnosci, to chetnie sie od niego dowiem. Jezeli bedzie to pomylka,
    np. zakup pietruszki na bazarze za 0,40zł, to tez bedzie to widac w
    odpowiedziach.

    Mikolaj