  • Data: 2009-10-26 21:26:23
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak. Ja głosuję na partię, która daje nawet cień nadziei, że sprawy
    > potoczą się w rozsądniejszym, według mnie, kierunku. Zostawiać tego bez
    > "kontroli" nie chcę. Ale to sprawa indywidualnego wyboru, oczywiście.

    Ja nie widzę mozliwości.
    Na pewno więcej mogę zrobic czasami tu odpowiadając na brednie, niż chodząc
    na wybory.

    > W PRL to ja żyłem kilkadziesiąt lat.

    I ja.

    > Kupowałem papier toaletowy za makulaturę,
    > mięso i buty na kartki oraz spodnie za bony w Pekao SA. Nie wiem czy
    > wiesz,
    > ale przed powstaniem Pewex'u, Pekao SA to był jedyny bank na świecie,
    > który
    > handlował spodniami, kawą i pastą do zębów i tą wstrętną imperialistyczną,
    > rozpuszczającą mózg Coca Colą.

    Z geopolitycznej perspektywy inaczej to widzę teraz niż wtedy, ale to bez
    znaczenia.

    > Jak o tym myślę to rzygać mi się chce.

    Nie chciałbym, żeby moje dziecko to przeżyło w realu.
    Bo nie będzie u koryta, a wszyscy piewcy PRL+2 (2,5+2 ew. 4 - 1,5) chyba na
    to liczą.

    Ale jakby miał być, to w sumie czemu nie?
    Drugi ksiądz.
    Trzeci generał.
    Czwarty sędzia.
    I w dupie masz wszystko.

    Swoją drogą chyba nie było tak źle w PRL, skoro można było obronić
    magisterkę, doktorkę, zachować je w 4 RP i jeszcze stać się kimś bardzo
    ważnym w 4 RP (-0,5 bo teraz chyba jest 3,5 z grubsza - no na pewno powyżej
    3,00), bez unieważnienia wcześniej wymienionych marksistowkich wypocin.

    Jak się okazuje, fakt zrobienia magisterki w PRL, jej sfałszowania, bądź jej
    niemania - na nic nie wpływa.
    Dlaczego zresztą by miały?
    To ostatnie pytanie zadałem sobie.