  • Data: 2009-10-26 22:53:15
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hc56m8$mva$1@inews.gazeta.pl...

    > Dylemat mnie nie dotyczy. Ja jestem po Politechnice. Na szczęście tylko
    > ekonomia była socjalistyczna i kapitalistyczna. Nie było socjalistycznej
    > fizyki i matematyki.

    No była taka ekonomia; parę lat nauki a zapamietałem tylko jeden wykres.
    Kapitalizm - cykl koniunkturalny sinus, socjalizm - prosta wznosząca się z
    LD do PG.
    Nie przewidziano drobnego niuansu.
    Pewnie dlatego, że był po prawej.
    Oczywiście jest to niuans, który może wystąpić na każdym wykresie, ale na
    tym MUSI.

    Co do matematyki królowej wszechrzeczy to jest boska na szczęście.
    Jak nie bardziej :)