    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: [OT] Programy do analizy technicznej
    Date: Wed, 4 Nov 2009 03:35:41 +0100

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hcpqj2$ka4$1@news.onet.pl...

    | Użytkownik " kc"

    | Nastepny jesteś, który uważa że głupiemu narodowi trzeba robic prasówki z
    | cytatami ustawionym pod tezę i z kretyńskimi wnioskami?
    | Uważasz, ze debilowaty naród sie nie połapie w gazetach, ale tego typu
    | prasówki weźmie za dobra monetę?
    |
    | No to ja Ci pomogę też.
    | Podobno omijasz wrogie publikacje (BTW to błąd w sztuce, raczej wzoruj się
    | na tych, którzy krytykują Wyborną, ale ją czytają i więcej cytują fragmenty
    | pasujące do koncepcji aktualnej prasówki).

> [...]

    jesteś, chłopie, żałosny ...
    bowiem poglądy - to rzecz ludzka i każdy je powinien mieć :)
    Niestety, Ty swoje usiłujesz narzucić innym jako JEDYNIE SŁUSZNE - a to już
    przerabialiśmy.
    W dodatku obrażasz ludzi, bo ja Twoim tekstem czuję się zdecydowanie obrażona.
    Nie uważam, by mój naród był debilowaty, aczkolwiek jego ogłupianie niestety
    postępuje w tempie geometrycznym - bowiem do tego zmierzają reformy nie tylko
    tej ekipy.
    Barbara