  • Data: 2010-06-07 14:33:39
    Temat: Re: [OT] Re: Eurobank a iPhone?
    Od: sorden <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:

    > Tylko że on nie jest potrzebny :)

    To juz przewidzialem kilka wiadomosci temu ;)
    W nastepnej wersji iPhone kiedy nie tylko zabraknie flasha, ale i np.
    przegladarki html, okaze sie, ze ona tez nie jest w zasadzie potrzebna ;)

    > No tak, są jeszcze "wypasione intra do stronek" i masa innego dziadostwa
    > które tylko zaśmieca ekran. Tak, wiem o flexie - syf straszny i unikam za
    > wszelką cenę.

    Kazdy ma jakies fobie, jednak flash ma coraz wiecej zastosowac. Wspomniany
    youtube, dailymotion, zastosowania typu:
    http://www.tele5.pl/player.html
    http://www.tvn24.pl/

    Coraz wiecej mniej lub bardziej przydatnych multimediow na stronach (np.
    prezentacja danych). Powstaja strony tylko we flash *niekoniecznie robione
    przez i dla licealistow ;).
    Wymieniach moznaby dlugo.

    Oczywiscie mozna to wszystko ignorowac i twierdzic, ze to niepotrzebne -
    tylko po co, skoro mozna miec telefon ktory sobie z tym radzi ;)

    PS: Co do reklam, jak nie masz flasha to wyskoczy w zamian gif lub inny jpg,
    przed tym nie uciekniesz ;)

    --
    in