  • Data: 2010-06-07 15:24:07
    Temat: Re: [OT] Re: Eurobank a iPhone?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 16:33:39 +0200, sorden napisał(a):
    > To juz przewidzialem kilka wiadomosci temu ;)
    > W nastepnej wersji iPhone kiedy nie tylko zabraknie flasha, ale i np.
    > przegladarki html, okaze sie, ze ona tez nie jest w zasadzie potrzebna ;)

    Zważ, że nie rozmawiasz z fanboyem Jobsa tylko z kimś kto chce po prostu
    wygodnie korzystać z telefonu ;) Obecnie posiadany telefon z winmobile jest
    najlepszy spośród tego co dotąd miałem, ale nie zmienia to faktu że iPhone
    jest o niebo bardziej wygodny: natychmiastowa reakcja na klawisze, świetne
    wybieranie głosowe itp. Jak najbardziej wkurza mnie jego "zamkniętość" i to
    jest główny powód który mnie powstrzymuje przed przesiadką.

    > Kazdy ma jakies fobie, jednak flash ma coraz wiecej zastosowac. Wspomniany
    > youtube, dailymotion, zastosowania typu:
    > http://www.tele5.pl/player.html
    > http://www.tvn24.pl/

    Czyli filmiki, filmiki. I reklamy :)

    > prezentacja danych). Powstaja strony tylko we flash *niekoniecznie robione
    > przez i dla licealistow ;).

    Owszem, powstają. Na przykład ebok UPC czy system internetowy rajfiego. Oba
    we flexie. Ciężkie jak cholera, niewygodne - nie dają absolutnie niczego
    więcej niż odpowiednio napisana strona w czystym HTML+JS. A, przepraszam -
    dają bardzo pożyteczny efekt blurowania ekranu po wylogowaniu :)

    > Wymieniach moznaby dlugo.

    Wymieniaj :)

    > Oczywiscie mozna to wszystko ignorowac i twierdzic, ze to niepotrzebne -
    > tylko po co, skoro mozna miec telefon ktory sobie z tym radzi ;)

    Wolę żeby sobie lepiej radził z tym do czego jest stworzony: rozmowy + SMSy.
    Ważniejsze jest dla mnie, żeby przy wyszukiwaniu kontaktu był on widoczny
    natychmiast, a nie sekundę po wciśnięciu "pokaż" niż to, że raz na ruski rok
    z nudów obejrzę filmik na youtube.

    > PS: Co do reklam, jak nie masz flasha to wyskoczy w zamian gif lub inny jpg,
    > przed tym nie uciekniesz ;)

    ...i zajmie 1/10 pasma i czasu, a przede wszystkim nie będzie ryczał na cały
    regulator :> Tam gdzie mam włączonego flasha, pierwszą reakcją na dowolnej
    stronie która mnie zaatakuje grającym gównem jest zablokowanie wszystkich
    reklam: nie szanują klienta to na nim nie zarobią ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944