  • Data: 2005-12-23 07:41:42
    Temat: Re: [OT] Re: Kłamstwo emerytalne, czyli Blacerowicz musi odejsc
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Catbert napisał(a):
    > M.in. dlatego, że wymieniasz czyjeś personalia publicznie - ma prawo
    > wiedzieć - faktycznie, to Ty powinieneś tą kopię przesłać.

    Przecież to co tu umieściłem to kopia listu, który wysłałem
    do administratorów!
    Pan Szczęśniak jest osobą publiczną (widziałem go kilka razy
    w roli eksperta od energii, występuje też jako twórca portalu
    "prawica.net"). Oczekiwanie, by każdy komentarz na temat
    postępowania takich osób kierować do nich wydaje mi się
    irracjonalne.

    > prawica.net to portal prywatny - nie Twoją rolą jest dywagowanie, jak
    > powienien wyglądać regulamin.

    A w którym miejscu dywaguję na ten temat?
    Mnie jest wszystko jedno - jak wygląda ich regulamin.
    Domagałem się jedynie jasnych reguł i ich stosowania.
    Brak tego odbieram jako pewnego rodzaju oszustwo.

    > Chcesz publikować swoje poglądy bez ograniczeń? Zrób to samo - postaw
    > serwer i pilnuj, by nie zrobił się chlew.

    Jestem administratorem takich serwisów (może nie tak popularnych
    jak prawica.net, ale samo zagadnienie nie jest mi obce).
    I nigdy by mi do głowy nie przyszło blokować kogoś tylko
    z powodu tego, że kogoś krytykuje (a zwłaszcza: że mnie krytykuje).

    > Proponujesz skok na kasę, krytykujesz liberalizm - to typowy program
    > lewicy, więc się nie dziw, że tak jesteś klasyfikowany.

    Ciekawe - gdzie ja proponuję "skok na kasę"?
    Natomiast pogląd, że "krytykowanie liberalizmu", to typowy
    program lewicy jest śmieszny.
    Ja krytykuję liberalizm z powodu przekraczania wszelkich możliwych
    granic głupoty. Konkrety na stronie: www.2005wybory.pl
    Co to ma wspólnego z prawicowością/lewicowością?
    To naprawdę nonsens, by ktoś pretendował do miana człeka
    o prawicowych poglądach jedynie z powodu uwielbienia
    dla byłego PZPR'owca z mentalnością komucha.

    Jurek