  • Data: 2008-10-06 12:05:00
    Temat: Re: [OT] Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gcanho$kv5$...@i...gazeta.pl

    > Kredyt? Można sypiac na kredyt? ;)
    > Dziś ty [panienko] mnie posuwasz, jutro ja ciebie? ;)
    > A jak wygląda sprawa odsetek i prowizji?
    > Co wówczas, gdy nie będzie spłaty (seksem) w ustalonym terminie?...

    Jakoś tak głupio piszę... Przepraszam...
    Co wówczas? Oczywiście uda się ze swym problemem
    do komornika lub innego faceta, który ją przeleci... ;)

    -=-

    Ale ja kiedyś napisałem o kredycie w łóżku.
    (na pl.rec.ascii-art?)

    Ludziom (ach ci ludzie -- to nie Elfy!!) poprzewracało się w dupach
    i uznali, że otwieram firmę (jak ją mam otworzyć, skoro ona nie jest
    zamknięta od lat kilkunastu i nawet cieszy się nieoficjalną sympatią
    niektórych urzędników białostockich a przychodów nijakich nie ma od
    lat) i zatrudniam ich/ludzi, ale nie wszystkich... Jeden z facetów
    uznał, że zatrudniam pewną dziewczynę, lecz nie zatrudniam jego
    samego, a że mam dobre serce, więc zatrudniam wszystkich wraz
    z osobami towarzyszącymi, toteż... Przespał się z nią, aby
    jej towarzyszyc... ;)

    Problem w tym, że facet tej dziewuchy nie chce a ja firmy nie otwieram,
    nie rozkręcam itp. itd., bo u mnie niewiele się zmieniło od wielu lat
    poza tym, że nie głoduję (choć obiadów w tym roku zjadłem co najwyżej
    kilkanaście) i nie piszę z podłogi, bo mam notebook a w kuchni mam
    trochę blatów...

    No, dobrze... Zmieniło się... Mam komodę... Sosnową... Cała z sosny,
    poza ,,plecami'' pilśniowymi i metalowymi wkrętami... Kosztowała
    prawie 320 złotych... :) 120 cm długości, 40 głębokości i coś koło
    70 wysokości, z czego 6 cm jest niepotrzebnie traconych...

    -=-

    Tak więc dziewucha zaciągnęła kredyt, którego nie spłaci, bo facet jej
    nie chce, a ja ani jej nie zatrudnię, ani jego razem z nią czy bez niej,
    ani nikogo, bo nie mam takich możliwości wbrew temu, co głoszą niektórym
    ludziom ich ,,wewnętrzne głosy''...

    -=-

    Wiele dziewcząt płaciło moimi pieniędzmi za seks nie mnie. :)
    Mnie mogłyby płacić seksem. :) No -- ale co kto woli...
    Najśmieszniejsze są te, które musiały płaci moimi pieniędzmi
    impotentem :) lub quasi-impotentom, których w końcu porzucały
    i tak... Ja impotentem (mimo wieku -- XXI) co najmniej nie
    jestem. :) Raczej nadpotentem. :)

    Często zastanawiam się nad tym, dlaczego Bóg z jednej strony
    kobiet mi nie daje, zaś z innej nie czyni niezdolnym do seksu...

    Ciągle też mam nadzieję na to, że pewnego dnia jakiś kataklizm (typu
    spalenie ścierwa pod Jeżewem z 30 września 2005 roku) zmiękczy serca
    rzymskokatolickich duchownych i otworzy mi drogę powrotu -- do pracy
    na uczelniach, dzięki czemu będę znów miał i pieniądze, i poważanie,
    i wreszcie kobiety, :) których mi skurwysyny (duchowni rzymskokatoliccy)
    żałują, zauważając, że trzeba nieść krzyż codzienności, ;) jaki nakłada
    na nas Chrystus... ;)

    A Chrystus tymczasem mówi do mnie -- rozmnażaj się!!

    A do innych białostoczan -- zbudowałem w tym mieście masę uczelni i różnych
    szkół!!! Wszędzie potrzebni są informatycy, a Eneuel (znany chyba wszystkim
    tym szkołom) należał zdecydowanie do najlepszych pracowników białostockiego
    uniwersytetu... W tym mieście jest chyba ponad 30 tysięcy studentów, czyli
    co dziesiąty człowiek tutaj to student... Obok nich są uczniowie różnych
    szkół, kursanci itd...

    -=-

    To tak w kwestii kredytu łóżkowego. :)

    --