  • Data: 2008-10-05 15:50:50
    Temat: Re: Przelew z KK - Allekarta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "quwert" n56o0lqxqr03$....@4...net

    > Średnie, koszt pożyczki to około 12% do tego misięczna spłata, jako karta
    > zapasowa jak najbardziej ale czy warto za to płacić??

    50 dni to nieco mniej niż 1/7 roku. :)
    Tak więc to nie 12%, ale nieco ponad 7%.

    > Cieszę się że spełniłeś swoje marzenie ale ja bym raczej użył karty
    > Polbanku i zpłacił 5% za 12 rat ot taki ficzer.

    Jakie marzenie? Moim marzeniem było przeżycie i opisanie tego, co mnie
    spotkało dzięki skurwysynom rzymskokatolickim, którzy dziękowali ;) mi
    za to, że im płaciłem dobrowolnie, gdy byłem bogatszy...

    Przeżyłem, ale straciłem duuuużo czasu...
    Straciłem pracę i tak zwane poważanie w tak zwanym narodzie...
    Na szczęście ta pinda (JPII) też traci... Popierał w ciemno mego
    prześladowcę -- Henia Samula. A Henio Samul (ksiądz) upatrzył sobie
    mnie na ofiarę i starnnie rozprowadzał swoich ,,wojowników''...

    JPII nie dożył ustalanego przez siebie święta.
    Umarł na 2 godziny i 23 minuty przed północą, rozpoczynającą to święto...
    Ja urodziłem się 23 lutego (02) więc jakby pasuje. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'