    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT]Re: ciekawe pytanie
    Date: Wed, 18 Aug 2004 20:07:17 +0200

    Byłoby w porządku, gdybyś w tytule posta zawarł coś o jego temacie. Z dwóch
    powodów: aby łatwiej zauważyli go ci, których temat ciekawi, zaś nie
    zajmowali się nim ci, których nie interesuje, oraz - drugi powód - aby
    łatwiej było tym, którzy kiedyś w przyszłości będą szukać coś na dany
    temat - a tak, to gugiel wyrzuca jakieś 3800 wątków.
    Dodatkowo, twoja odpowiedź na słuszną uwagę ruf10 była niegrzeczna, ale to
    mnie nie dziwi gdyż często zdarza się, że osoby niechlujnie formułujące
    swoje wypowiedzi, np. "osoby (...) będą mieli", są źle wychowane. Ty uważasz
    przy tym zapewne, że odwiedzający tę grupę są idiotami należącymi do grupy
    docelowej reklam "Mango", skoro takim "sprytnym" tytułem usiłujesz zwrócić
    uwagę publiczności na swoje pytanie. Jednak jesteś w błędzie.

    T.