  • Data: 2010-04-19 19:33:46
    Temat: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale co rzekomo mam widziec? Widze to, o czym pisalem - ze dziecko nie
    > rodzi sie okreslonej narodowosci, i ze nie ma to zwiazku z genami, ale
    > ze to jest kwestia wychowania.

    Rodzi się w określonej populacji którą zwykliśmy łączyć z narodowścią
    i takiej przynależności nic nie zmieni.

    > A co ma do tego system prawny???

    System prawny umożliwiający np adopcje z innego państwa.

    > Ale owe "wiezy plemienne" nie maja zadnego zwiazku z genami, dziecko
    > rodzi sie bez tych wiezow.

    Przynależność plemienna jest właśnie bezpośrednio powiązana z genetyką
    i historią antropologiczną.

    > Piekne lanie wody, ale czy nie prosciej bylo napisac, ze rzeczywiscie
    > dziecko rodzi sie bez narodowosci?

    Tu zgoda - narodowość jest pojęciem raczej abstrakcyjnym
    i faktycznie mało mówiącym.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał