  • Data: 2009-12-08 20:32:01
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No to sprawdziłem na allianzdirect.pl - nie wiem jaki masz samochód, więc
    > losowo wybrałem Ford Focus 1.8 rocznik 2002, kierowca w wieku 45 lat, 8
    > lat bezszkodowych, poprzednia zniżka 60% (czyli zwykle maksymalna za
    > bezszkodowość), kod pocztowy 00-950 (czyli Warszawa). I wyszło ~440 zł.

    No ladnie zrobiles, az milo:))
    Tylko mala korekta, mam 4 lata histori bezwypadkowej...

    > Bo tam już pewnie macie wyższe kwoty sumy gwarancyjnej niż w Polsce.

    Nie w tym problem. problem w tym, ze w Polsce nie mowi sie o wymogu
    wyrownaia kwot ale o skladkach, ze beda wyzsze, bo Unia...

    > A odszkodowania to z czego się finansuje? Z wydobycia węgla na Księżycu?

    Ze skladek, tylko jak sadzisz, ile rocznie idzie procent skladek na
    wyplaty?:)))
    W Polsce ubezp[ieczyciele maja najwyzsze profity w UE. Jak sie domyslam,
    niechetnie sie tego pozbeda.