  • Data: 2011-03-12 14:23:13
    Temat: Re: Obliczenia dla realnego rachunku
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ilfv9u$11s$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego odpowiedź na to pytanie jest ważna i dla kogo?

    no dla mnie np :).
    A dlaczego ? chciałbym zobaczyc czy istniał bank z kontem / lokatą na które
    regularne wpłaty dawałyby lepszy wynik niż mój OFE..

    george

    P.S. Wiem że to zabawa bo oczywiście nie mam wyboru, ale chciałbym w ten
    sposób rozwiać reklamowane % wzrosty jednostek jako zródła samozodowolenia
    uczestników OFE.