  • Data: 2009-11-01 00:59:52
    Temat: Re: Obronność ....
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hcgt2d$p0h$1@news.interia.pl...

    | W 1939 roku tez mieliśmy armię w postaci bandy pociotków-darmozjadów z
    | którą w końcu ktoś zrobił porządek ......
    |
    | Strzałem w tył głowy .... w KATYNIU ..

    | Pozdrawiam
    | Endriu
    | http://drendriu.ovh.org/

    a tu akurat głupotę strzeliłeś niemożebną ..
    jak oceniasz, to bardzo proszę - po nazwisku ..
    po nazwisku też kto wstrzymywał unowocześnianie polskiej armii w latach 30.tych
    a kto nakazał bezwzględne jej unowocześnianie ....

    no i porównaj nasz wywiad przedwojenny z obecnym - którego - właściwie nie ma ..
    to banda matołów ..
    no ale to jest na rękę sprzedawczykom i agentom....

    Barbara