  • Data: 2009-11-01 11:50:40
    Temat: Re: Obronność ....
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hcjps3$9mb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    No nie panowie, na grupie wgpw nie macie czucia? A hasło KASA?
    Przecież od czasu jak kilku doradców z tytułem prof wymyśliło że najszybciej
    można dorwać sie do dużej kasy redukując armie, to wszystkie partie po kolei
    z tego korzystają. Politycy i "politykierzy" wymyślili że będzie nas bronić
    NATO i USA wiec wojsko niepotrzebne, a kasa przyda sie im. Jak nastąpił
    krach z tarczą to w partiach mieliśmy "szok", bo wyszło na to że przywódców
    należy postawić przed Trybunał Stanu jako zdrajców Polski. Nasza 80 tys
    armia po tych działaniach polityków, w przypadku konfliktu lokalnego nie
    obroni nas nawet przed Białorusią.
    Na dodatek kochani politycy doprowadzili do powstania innej armii, armii
    emerytów wojskowych, ludzi których wywalono z wojska w ramach redukcji, ale
    z budżetu MON idzie kasa na ich emerytury (nie z ZUS). Każda kolejna
    redukcja to kolejna fala nowych emerytów, o tym politycy i ich doradcy
    profesorowie zapomnieli i teraz budzą sie z ręką w nocniku...
    pozdr