    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Obronność ....
    Date: Sun, 1 Nov 2009 09:27:52 +0100

    > a tu akurat głupotę strzeliłeś niemożebną ..
    > jak oceniasz, to bardzo proszę - po nazwisku ..
    > po nazwisku też kto wstrzymywał unowocześnianie polskiej armii w latach
    > 30.tych
    > a kto nakazał bezwzględne jej unowocześnianie ....

    Trudno mi dyskutować o latach miedzywojennych nie będą historykiem.
    Ale coś mi się wydaje, że koncepcja obrony granic wtedy mogła opierać się na
    tym, co powiedział pewien czołowy niemiecki polityk ....

    "gdyby żył Piłsudski, to na pewno do tego (napaści Niemiec na Polskę w 1939)
    by nie doszło".

    Jakże to przypomina dzisiejszą koncepcję obrony granic Rzeczypospolitej
    przez struktuty NATO (Bundeswehrę)....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/