  • Data: 2010-02-17 15:16:14
    Temat: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 15:52:15 +0100, witrak() napisał(a):

    > Czy doradzasz Windows klientom/przyjaciołom jako odpowiedni dla nich
    > system, tłumacząc, że co prawda ma wady, ale długo już istnieje i MS
    > straciłby sporo kasy poprawiając wszystkie tradycyjne błędy ? :-P

    Znów dyskutujesz z własnymi wyobrażeniami.

    > Ach, o to chodzi :-)))) Nie, dokładnie to było tak, że *zapytałem*
    > panią konsultantkę co bank zrobi, gdy - zgodnie z regulaminem i
    > umową - postąpię w taki sposób. Odpowiedzią było milczenie.

    A podobno tylko żartowałeś (ślicznie pieniactwo wylazło). I czego się
    spodziewałeś od pracownicy z infolini, że padnie do twoich stóp i będzie
    błagać o wybaczenie bo postraszyłeś generowaniem kosztów zgodnie z
    regulaminem?

    > Nie tłumacz się, wszyscy widzieli :-)

    Ja się tłumaczę? Pokaż mi gdzie piszę, że system EB jest świetny.
    Przeczytaj jeszcze raz wszystko co do ciebie pisałem i pokaż mi miejsce,
    gdzie bronie banku. Pokazuję ci tylko, ze dostałeś od banku tylko to co
    bank ci zagwarantował. Bank dotrzymał terminu, ty nie miałeś racji, na
    dodatek zignorowałeś ostrzeżenie, że środki na koncie masz zapewnić w
    przeddzień. Nie zapewniłeś.

    > Jak dla mnie wystarczy (w tym tendencyjnego cięcia cytatów),

    Ślicznie to wygląda w tej tendencyjnie pociętej odpowiedzi.
    Ja wycinam tylko truizmy z którymi dyskutować mi się nie chce.
    Równie dobrze możemy dyskutowąć o tym, że wszyscy powinni być piękni,
    zdrowi i bogaci.

    --
    Kojer