eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichwila strachu w EB › Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
  • Data: 2010-02-17 14:52:15
    Temat: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-02-17 14:51, Robert Kois wrote:
    > Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:12:20 +0100, witrak() napisał(a):
    >
    >
    >> Tak się składa, że ja wiem jak się pisze systemy - bankowe również.
    >> I wiem - choć może dla większości jest oczywistością, o której nie
    >> warto wspominać - że kiepski system transakcyjny w produkcji
    >> kosztuje tyle samo co dobry. Bo różnica dotyczy tylko tego, czy poda
    >> się wymagania sensowne czy nie.
    >
    > Kolejny truizm, czy od lat wysyłasz reklamację do microsoftu, ze windows
    > kiepsko działa?. Zauważ, że bank już system ma. Każda kolejna zmiana
    > kosztuje.

    Czy doradzasz Windows klientom/przyjaciołom jako odpowiedni dla nich
    system, tłumacząc, że co prawda ma wady, ale długo już istnieje i MS
    straciłby sporo kasy poprawiając wszystkie tradycyjne błędy ? :-P


    >
    >>> No przecież dokładnie o tym samym piszę. To witrak() popłakuje jaki to bank
    >>> zły i rozdziera szaty. Jeśli niezadowoleni klienci nie zaczną głosować
    >>> nogami to nic się nie zmieni.
    >> Namawiam do wywieranie presji.
    >
    > Nie, ty zaproponowałeś "ukaranie" banku. Widzisz subtelną różnicę?

    Ach, o to chodzi :-)))) Nie, dokładnie to było tak, że *zapytałem*
    panią konsultantkę co bank zrobi, gdy - zgodnie z regulaminem i
    umową - postąpię w taki sposób. Odpowiedzią było milczenie.

    >
    ...
    >>> Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w banku.
    >> Obojętne, gdzie pracujesz, współczuję klientom, którymi się
    >> opiekujesz i którym doradzasz.
    >
    > Nawzajem. Jesteś typowym przykładem: "Mnie się należy i gówno mnie cała
    > reszta obchodzi".
    >
    > Jakbyś nie zauważył to ja nigdzie nie piszę, że system EB jest dobry i nie
    > wymaga poprawy z punktu widzenia klienta. Jest jaki jest, by uległ zmianie
    > bank _musi_ widzieć w tym interes. Twoje płacze zatrzymają się na pierwszej
    > linii helpdesku odfajkowane jako reklamacja odrzucona i nikt ich nie
    > zauważy.

    Nie tłumacz się, wszyscy widzieli :-)

    Jak dla mnie wystarczy (w tym tendencyjnego cięcia cytatów), więc i
    tutaj
    EOT


    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1