  • Data: 2009-07-08 20:55:42
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a cóż to zmienia? skoro jest bezpłatny niech sobie będzie

    Dziś bezpłatny, a wiesz jak będzie jutro? Szczególnie w świetle hecy z tą
    lokatą i generalnego podnoszenia prowizji przez niektóre banki.

    > i w efekcie jak pisałem, getin dąży do posiadania danych osobowych a nie
    > klientów

    Skoro klient już ma e-getin to dane są w systemie, wiec po co robić cyrk z
    lokatą 1-dniową? Rzeczywiście nie bardzo rozumiem Twój tok myślenia.

    > niech sobie szumią...
    > na placu boju pozostaje już tylko EUROBANK
    > open to nie bardzo dzienne lokaty - blokowanie kasy

    Getin dziwnie pragnie skusić klienta do odwiedziania placówek. O tyle
    nietypowa sytuacja, iż często przychodzi klientowi spędzić tam godzinę, co
    bynajmniej nie napawa go radością i pozytywnym kojarzeniem marki.