  • Data: 2009-07-08 21:18:18
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h330qg$b9n$1@news.dialog.net.pl...

    > Dziś bezpłatny, a wiesz jak będzie jutro? Szczególnie w świetle hecy z tą
    > lokatą i generalnego podnoszenia prowizji przez niektóre banki.

    nie wiem jak jest z bankami, ale w sieciach komórkowych taka zmiana
    powodowałaby możliwość rezygnacji z usług bez żadnych konsekwencji
    finansowych

    > Skoro klient już ma e-getin to dane są w systemie, wiec po co robić cyrk z
    > lokatą 1-dniową? Rzeczywiście nie bardzo rozumiem Twój tok myślenia.

    chyba faktycznie :)
    jeżeli getin zachęcił mnie lokatą jednodniową, a teraz jej nie mogę założyć,
    bo łatwiej mi przelać do eurobanku, więc dla getinu pozostanę tylko i
    wyłącznie danymi osobowymi w systemie