  • Data: 2009-01-31 15:50:01
    Temat: Re: Odno?nie wypowiedzi 0xCA - Rozmowy kontrolowane.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież sprecyzowałem, że nagrywanie rozmów jest - na konkretne
    > zlecenie sądu/prokuratora, ale konkretnej linii i przez określony czas.

    Dodaj do tego jeszce parę "instytucji":

    [...]
    b) utrwalania treści i danych, o których mowa w lit. a

    CKancelaria Sejmu s. 92/124

    2007-03-19

    - przez uprawnione jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Obrony
    Narodowej lub przez niego nadzorowane, uprawnione organy i jednostki
    organizacyjne nadzorowane lub podległe ministrowi właściwemu do spraw
    wewnętrznych, ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych oraz
    Szefowi Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Szefowi Agencji Wywiadu i
    Szefowi Centralnego Biura Antykorupcyjnego;
    [...]

    P.S. Ze swojej strony kończę ten temat bo nie za badrzo mnie o nim
    dyskutować temacie (mała znajomość branży). Oczywiście nie będę się upierał
    przy słowie "Wszystkie". Jeżeli ktoś chce pociągnąć wątek - niech ciągnie -
    ja nie mam za bardzo na to czasu - najlepiej mail'e kierować bezpośrednio do
    Michalkiewicza który chętnie na nie odpowiada. Najgorsze jest to że aby
    rzeczywiście rzetelnie zbadać temat, trzeba by było się w niego naprawdę
    zagłębić - a na to trzeba czasu - którego jak wiadomo bardzo bardzo brakuje.

    Niemniej jednak pomimo wszystko dziękuje wszystkim zainteresowanym wątkiem
    za wyrażeniu uataj swoich opini - i za przedstawienie argumentów na "za i
    przeciw". Na szczęście na pl.biznes.wgpw można sobie swobodnie
    podystkutować, co wcale nie jest takie bez znaczenia ....

    Dr.Endriu