  • Data: 2009-05-27 06:32:01
    Temat: Re: Odnośnie propozycji dla Wig 20 ....
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 May 2009 22:14:13 +0200, Endriu napisał(a):

    > Odno?nie propozycji dla Wig 20 , u pana Jurka ?adne dwa ostatnie
    > wykresiki (z 20.05.2009)....
    >
    > http://www.juraura.neostrada.pl/

    Mam prośbę. Jak następnym razem będziesz pisał posta na grupę, to
    zastanów się przed naciśnięciem przycisku "wyślij", ja wiem, jakieś
    powiedzmy 15 albo 114 razy. Masz jakieś poważne problemy z wypowiadaniem
    się! Umieszczasz post i pod nim nie rzadko kilka swoich kolejnych
    przemyśleń, jakby nie można tego było zrobić w jednym poście?!?! Tutaj
    nie ma licznika postów i rankingów jak na forumach ;)

    --
    xbartx