    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Odnośnie wypowiedzi 0xCA - Rozmowy kontrolowane.
    Date: Sat, 31 Jan 2009 13:55:50 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Nie no Viper ... po raz drugi zaczynasz grać w chu
    > Pytam cię po raz kolejmy - gdzie te encykliki które miałeś znaleźć....?
    > P.S. Znajdź mi je tak samo, jak XXL niech znajdzie tą 5-kę elitoa. Ineczej w
    > moich oczach XXL i Viper wedle słów Sienkiewicza:
    >
    > "...Odtąd kto zechce powiedzieć: kiep, to może mówić: XXL i Viper. - I co
    > prawda niewielu znajdzie, którzy by mu chcieli negować "
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    Endriu, matole mój ulubiony... po pierwsze wali mnie dokładnie kim jestem w
    twoich oczach... poza tym wieczorkiem wyjeżdżam na narty i mam to w dupie, ale
    na takie bucowate posty zazwyczaj odpowiadam, więc co mi tam... odnośnie
    encyklik to Barbara już ci napisała, ale widocznie do twojej małej główki nie
    dotarło... otóż nie mogło się to znaleźc w encyklice, a dlaczego to sobie
    odpowiedz sam... jak dowiesz się co to jest encyklika, to odpowiesz sobie na to
    pytanie... sądząc z klimatu twoich postów edukację zakończyłeś bardzo wcześnie,
    a ja nie mam zamiaru uzupełniac luk w twoim wykształceniu... podpowiem tylko że
    wystarczy przeczytac jakąś książkę Ojca Świętego, chociażby ostatnią i wtedy
    będziesz miał pełną jasnośc we w tym pakecie tematów... wiem, wiem, ty czytasz
    tylko pana M... można i tak, szkoda tylko że uważasz że to zastąpi myślenie...
    zwłaszcza że jest to gostek o lotności kowadła... i dodam tylko że zaczynasz
    powoli byc wkurzający... to że zachwaszczasz tę grupę to pies cię drapał, ale
    to że zaczynasz byc chamowaty to zaczyna drażnic... twój idol Korwin Myszka
    Mikke też próbuje nadrobic chamstwem kompletny brak treści i sensu... kiedyś na
    niego głosowałem, ale teraz mi po prostu za niego wstyd... szczególnie od czasu
    gdy zawieźli go na pogotowie z raną po nożu i powiedział że to efekt
    nieporozumienia towarzyskiego... zaczynasz koleś przekraczac cienką linię,
    powoli z oszołoma stajesz się fanatykiem... to bardzo źle rokuje...