  • Data: 2003-04-12 22:08:29
    Temat: Re: Odp: Ranking KK w Pulsie Biznesu
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Rozumiem, ze pisze teraz do jednego z autorow tego porownania...

    Otoz widzalem to porownanie pare dni temu. Jest niestety MERYTORYCZNIE
    niepoprawne. Ja rozumiem, ze mozna robic ranking wg. jakiegos zalozonego
    scenariusza (czyli np. "karta dla ciulacza"), ale nie zwalnia to z obowiazku
    niepopelniania bledow!

    Te bledy ktore pamietam, to szczegolnie punkty za nieoprocentowany kredyt.
    Pamietam, ze np. PKO BP dostalo wiecej punktow niz Citek, a przeciez daja one
    dokladnie te sama ilosc dni nieoprocentowanego kredytu - czyli SREDNIO 51 (w
    Citku tez moze byc 52 dni jak miesiac ma 31 dzionkow. Wystarczy przeczytac
    regulamin kart PKO BP i stwierdzic, ze klient ma 21 DNI NA ZAPLACENIE
    wystawionego wyciagu).

    Druga CIEKAWA punktacja w tej sekcji to punkty dla MC Partnera - 4 punkty za 0
    dni nieoprocentowanego kredytu (sic!). No chyba, ze 4 punkty to minimum w
    zalozonej skali.

    Generalnie, to bym jeszcze troche popisal, ale nie mam juz tego artykulu przed
    soba...

    Reasumujac - Puls Biznesu sie nie popisal i nie moze byc tu mowy o rzetelnym
    dziennikarstwie...

    Pozdrawiam,

    Karciarz01