  • Data: 2002-02-09 20:10:33
    Temat: Re: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dziwisz się??? Dostają 4 zł za punkt. To ledwo starcza na utrzymanie
    >
    > Kto dostaje 4 zł za punkt ? I za jaki punkt - za odbiorcę ?
    > Znasz warunki umowy Masterlink - Inteligo ?

    4 zł dostaje kierowca za dowiezienie przesyłki do adresata, więc gdyby miał
    jechać do jednego klienta 2 razy to by musiał dokładać do interesu. Umowy
    między masterlink a inteligo nie znam :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać w pełni
    pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan