  • Data: 2003-03-27 20:25:28
    Temat: Re: Odp: weksel
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) weksel możesz od razu wyrzucić.

    > Czy w takiej sytuacji nie mogę brać pod uwage domków które on bedzie
    > budował?

    Możesz, właścicielem domu jest właściciel ziemi - powinieneś dokładnie
    obejrzeć plany - jeżeli dasz się namówić, to być może bęziesz musiał się
    zatrudnić do ich sprzątania.

    Poza tym on podniesie wartość ziemi dzieląc ją na mniejsze
    działki.

    Ty też to możesz zrobić, bez jego udziału - małe łatwiej sprzedać, choć
    dzisiaj nie jest dobry rynek, stąd chmara naciągaczy i oszustów; Co
    więcej - jak byś się uparł, to możesz w oparciu o plan zagospodarowania
    właściwy dla tej nieruchomości sporządzić dla niej projekt zbudowy i
    próbowac w ten sposób podnieść wartośc i atrakcyjność.

    (...)
    > Jednak w umówionym terminie nie zjawił się. Nie widze go do tej pory. Takze
    > nie zadzwonił.

    Może mu komórę zablokowali?