  • Data: 2003-03-27 20:01:22
    Temat: Odp: weksel
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    nic
    > cie wiecej nie obchodzi.
    > Tak to sobie wymyslilam, bo dochodze do wniosku ze ten facet ma jakis
    majatek.
    > Banki w odniesieniu do kredytow inwestycyjnych piec razy sie zastanowia
    zanim
    > go udziela . I z pewnoscia jedynym zabezpieczeniem tego kredytu nie bedzie
    > tylko ta ziemia ktora od ciebie chce kupic- bo z reguly jesli jest to
    tylko
    > grunt to nie ma takiej wartosci by zabezpieczyc kredyt- nawet wtedy gdy

    Masz racje, bo gdy facet jest goły to nic nie ryzykuje.
    A całe ryzyko spoczywa na banku. /No i na mnie :-( /

    >Tlumaczenie tego faceta ze bank chce by byl jedynym
    > wlascicielem jest do przeskoczenia jesli zastosujesz opcje o ktorej pisze
    > wyzej.

    No tak :-) jak dostałbym całą kase to co mnie obchodzi jakiekolwiek
    tłumaczenie.
    Czy dobrze Cie zrozumiałem?
    Czy masz na mysli inna opcję?

    >Spisujecie umowe przedwstepna dot. zakupu, najlepiej u notariusza wtedy
    > zadna ze stron sie z tego nie wycofa.

    Właśnie! On zaproponował umowe na połowę kwoty!
    A ową połowę i reszte w wekslach przy zakupie.
    Niezgodzilem sie i zazadałem weksli od razu.
    Facet sie zmył.

    > - z tym ze wczesniej trzeba uzgodnic z bankiem by zaplata za ziemie
    > szla bezposrednio na Twoje konto, a nie do kieszeni faceta a dopiero potem
    do
    > Ciebie. (...) Napisalam to bardzo chaotycznie, ale mam nadzieje
    > ze w miare zrozumiale.

    Zrozumiale i mądrze. Dzieki.

    >Takim to sposobem Ty masz pieniadze, Bank hipoteke, a facet jest
    > jedynym wlascicielem gruntu.

    A ja płace podatek 30 % dla gminy bo w ubieglym roku przekwalifikowała
    ziemie na budowlanę, a jeszcze od dnia przekwalifikowania nie upłynęlo 5
    lat. :-((
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje wszytkim za ekstra wypowiedzi!
    Co nie znaczy ze koncze temat :-)
    Madab