eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewuRe: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych
    przelewu
    Date: Sat, 26 Sep 2009 14:16:17 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 11
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <h9idb0$hd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h9jbji$jrv$1@inews.gazeta.pl>
    <h9jgc1$h6p$1@atlantis.news.neostrada.pl> <1...@k...kojer>
    NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1253967377 28749 195.187.100.11 (26 Sep 2009 12:16:17
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Sep 2009 12:16:17 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:a9SyoQRT9eilHUU12gnlUmJjARs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:503080
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > A jak by rzeczywiście było tak jak byś chciał, to banki zaczną odrzucać
    > przelewy z najdrobniejszą literówką w nazwie. Bo po cholere mają się
    > narażać na koszty. Albo przelewy będą weryfikowane ręcznie i wrócimy do 3-4
    > dni oczekiwania na przelew (zabawnie będą wtedy wyglądać archiwalne
    > narzekania, że przelew nie doszedł po 3h).

    Troche wiary w programistow. Nie takie problemy daje sie rozwiazac.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1