eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewuRe: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-26 12:22:58
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 14:16:17 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >> A jak by rzeczywiście było tak jak byś chciał, to banki zaczną odrzucać
    >> przelewy z najdrobniejszą literówką w nazwie. Bo po cholere mają się
    >> narażać na koszty. Albo przelewy będą weryfikowane ręcznie i wrócimy do 3-4
    >> dni oczekiwania na przelew (zabawnie będą wtedy wyglądać archiwalne
    >> narzekania, że przelew nie doszedł po 3h).
    > Troche wiary w programistow. Nie takie problemy daje sie rozwiazac.

    Ale tu nie chodzi o algorytmy rozpoznawania tylko o odpowiedzialność.
    Jeżeli przelew będzie na Jana Kowalskiego zamieszkałego na ul Pocztowej
    1/10 a w systemie będzie Jan Kowalski zamieszkały Pocztowa 10/1 to bank
    taki przelew musi odrzucić. Bo przecież pod takim adresem może mieszkać
    inny Jan Kowalski i mieć konto w innym banku a nadawcy się akurat numery
    rachunków pomyliły, ale oczywiście winnym będzie bank. I takich dziwnych
    sytuacji mogą być tysiące. Jeżeli takie wyroki będą dalej zapadać to
    podejrzewam, że banki zaczną odwalać jak leci nie pasujące do wzorca bo
    niby czemu mają odpowiadać za czyjeś pomyłki.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1