eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu › Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-28 07:59:14
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 09:34:51 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Odpowiedzialność ta IMHO jednak wynika z KC.

    No niestety wynika.

    > Tak jak wspominałem podchodzę do sprawy pragmatycznie i moim celem jest
    > odzyskanie środków wyłudzonych przez oszusta.

    Ale Ty chcesz je odzyskać od banku co moim zdaniem jest mało uczciwe,
    rozumiem twoje podejście ale go nie popieram. Bank według KC i PB jest
    współodpowiedzialny, ale patrząc z czysto ludzkiego punktu widzenia to Ty w
    majestacie prawa chcesz wciągnąć pieniądze od banku zwalając na niego całą
    odpowiedzialność za sytuację i problem z odzyskaniem pieniędzy od oszusta,
    który naciągnął ciebie. Bank może i zawinił ale ty zawiniłeś bardziej. Jak
    znam, życie to sprawa potrwa tyle czasu, że przy n-tej rozprawie będziesz
    sobie pluł w brodę na pomysł sądzenia się z bankiem.

    --
    Kojer