  • Data: 2011-01-02 19:28:09
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z ciekawosci wyklikałem dziś wniosek o wciskaną od dawna VP z max limitem.
    > Już jest opowiedź automatu. Odrzucony. :-)

    z automatu odrzucony? to automat nie mógł automatycznie pomyśleć i
    wysłać inną propozycję?

    nad moim wnioskiem myślał kilka dni ale efekt ten sam, później
    prawdopodobnie ktoś z mBanku chciał się do mnie dodzwonić, ale nie
    mogłem odebrać i finalnie nie wiem jaka mogła być propozycja...

    --
    pozdrawiam
    RobertS