  • Data: 2002-06-13 22:23:39
    Temat: Re: Olać Banki i ich żałosne lokaty!!!
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aea5gu$gea$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Czyli powiedzmy kupilem sobie 10 akcji i chcac je sprzedac (gdzie?) nie
    > place zadnych prowizji dla biura maklerskiego czy banku? hmm.. dziwne. To
    > niby oni obracaja za darmo tymi papierami?

    ja nie piszę o akcjach, obligacjach, ale o jedniostkach uczestnictwa
    funduszy inwestycyjnych
    poczytaj np tu: http://tfi.hoga.pl/tfi_stopy.asp
    Je się kupuje np w biurze maklerskim czy banku i spienięża "umarza"
    W przypadku funduszy obligacji orientacyjna stopa zwrotu od początku tego
    roku jest:

    Fundusz Zmiana Wartość jednostki
    ING SFIO Obligacji 2 7,30% 111,20
    GTFI Obligacji 6,70% 134,07
    UniKorona Obligacje 6,46% 149,38
    DWS Papierów Dłużnych 6,13% 178,80
    PZU Papierów Dłużnych POLONEZ 5,99% 72,32
    ING Obligacji 5,74% 142,73

    > Nie do konca... Jednak jak dostajesz pensje to masz te 2000zl i powiedzmy,
    > ze ostatni grosz z tego wydajesz 31-go danego miesiaca. Mozesz miec 1-go
    > 2000 w domu i odliczac, mozesz miec w banku i miec z tego %.

    A jak dostajesz powiedzmy 600 zł i masz żonę i dziecko na utrzymaniu to ile
    odłożysz ??? Ile dostaniesz odsetek ?????