    From: "michal" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Olewka w Lukas banku
    Date: Wed, 2 Jul 2003 22:01:13 +0200

    Co do BZWBK to nie sa tani jezeli za wyplate na dow. osobisty w placówce
    licza sobie 3 zl, standardowo za karta trzeba czekac 2 tygodnie bo za
    wydanie ekspresowe karty (5 dni) po które trzeba sie pofatygowac do nich
    osobiscie trzeba zaplacic 30 zl jak dobrze pamietam, plus jest to ze maja
    siec i jak zeskanuja podpis klienta to mozna robic wiekszosc transakcji nie
    w swojej placówce ale czasami odbiega to od normy ze wzgledu na widzimisie
    pracowników

    pozdrawiam
    Michal

    Uzytkownik "Wojciech Sobczuk" <w...@U...pl> napisal w wiadomosci