  • Data: 2010-06-08 12:24:22
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c0e3272$0$17090$65785112@news.neostrada.pl...

    > Od niedzieli mam to samo saldo lokat ze wskazaniem dnia dzisiejszego
    > 8.06.jako dzień zakończenia lokaty.I teraz mam wątpliwość jeśli lokata
    > kończy się 8.06. to środki z niej powinny teoretycznie wyjść dziś czy
    > jutro?

    Dostałem właśnie potwierdzenie otwarcia NOWEJ lokaty. W dniu 04.06.2010
    przelałem im pewną kwotę.
    Oto potwierdzenie:

    Lokata optymalna

    Aktualne Saldo i Waluta Lokaty 14208.80 PLN

    Aktualne Oprocentowanie Kwoty Lokaty 5.65 %

    Kapitalizacja dzienna

    Dzień rozpoczęcia Lokaty 04.06.2010

    Okres trwania Lokaty 6 miesięcy

    Typ oprocentowania stałe

    Pytanie:

    Na jaką kwotę została założona lokata? Co znaczy okreslenie "Aktualne
    Saldo i Waluta Lokaty" skoro w całym pliku PDF nie ma NIGDZIE daty
    wygenerowania tego potwierdzenia? Na jaki dzień jest to aktualne saldo
    lokaty?

    wiatrak