    From: "MarekZ" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Open Finance - tylko jdna lokata optymalna?
    Date: Thu, 23 Jul 2009 11:53:49 +0200

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h49a1d$ovg$2@news.interia.pl...

    > Czemu?

    Bo im bardziej skomplikowany produkt, tym w miarę zwiększania się potrzeb
    budżetu państwa, większe szanse takiej pokrętnej interpretacji, iż powstał
    on wyłącznie w celu obejścia prawa podatkowego i uszczuplenia wpływów
    budżetu.

    Uważam, że banki powinny proponować proste produkty antybelkowe, jak Alior
    czy Eurobank. Czemu tak nie jest? Pewnie dlatego, aby klientowi było
    trudniej dokonać bezpośredniego porównania ofert.

    No nic, cieszmy się z tego co mam, np. z tego, że lokaty i inne zyski
    kapitałowe nie są jeszcze powiązane z obowiązkowym ubezpieczeniem zdrowotnym
    albo społecznym. :)