  • Data: 2004-12-21 12:12:03
    Temat: Re: Opinia o Lukasie (bank)
    Od: "as" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Poke" <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>
    napisal w wiadomosci news:ydezswb1oklf$.ihokhayukw5j.dlg@40tude.net...
    > Chodzi mi o Lukas Bank - jakie sa o nim opinie? Generalnie bede korzystac
    > tylko z Internetu.

    Witam!
    Przez wiele lat korzystalem z Lukasa (glównie przez internet) i bylem bardzo
    zadowolony (ekonto pro). Tydzien sprawil, ze zamknalem konto. Problemem jest
    ich sztywny system banku. Zamówilem karte VE dla zony (wpisalem jej imie i
    nazwisko na formularzu). Karta zostala wystawiona na mnie. OK, postanowilem
    jej nie odbierac, tlumaczac, ze to pomylka banku i ta karta dla mnie nie
    istnieje. Poprosilem o nowa, taka jaka zamawialem. Bank stwierdzil, ze juz
    jedna karte mi wystawil, wiec druga bedzie odplatna (TOiP). Stwierdzilem, ze
    nie bede placil za pomylke banku (dla mnie to miala byc pierwsza karta), ale
    Lukas byl sztywny w swoim postanowieniu. Zamknalem wiec konto.
    Niemniej jednak Lukasa wspominam bardzo dobrze (poza tym jednym przypadkiem)
    i w zasadzie polecam ten bank.
    Pozdrawiam
    Andrzej