  • Data: 2004-12-21 13:05:42
    Temat: Re: Opinia o Lukasie (bank)
    Od: "as" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:cq95r8$ree$1@news.elsat.net.pl...

    > No chwila. To TY logujesz sie na SWÓJ login. Zamawiasz tam kartę dla
    > SIEBIE, a nie dla innych.

    Zgadza się, ale na formularzu zamówieniowym jest pole "dane wydrukowane na
    karcie" czy jakoś tak. Więc ja to zinterpretowałem w taki sposób, że te dane
    to imię i nazwisko, np. żony (gdyż była współposiadaczem konta). Być może,
    że wina leży po mojej stronie. Tak czy inaczej konto zamknąłem.
    Ale nie ważne. Jak już wcześniej wspomniałęm Lukas w moim przekonaniu jest
    dobrym bankiem.
    Andrzej