  • Data: 2009-08-10 19:49:23
    Temat: Re: Opłata za ROR w Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl 5...@n...onet.pl

    > być bl_Ą_dynką, nie znam tabliczki mno_RZ_enia
    > i trzymać 5.000zł na nieoprocentowanym
    > ROR-ze tracąc 17-20zł odsetek, aby bank "łaskawie"
    > zwolnił mnie z opłaty 15zł za rachunek premium

    To do tego postu

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h5kni3$l69$...@i...gazeta.pl

    > od morza do moża ;) czy innej możliwości, ale to jedno imię. :)

    to mno_RZ_enie? :)

    -=-

    Powiedziano mi, że jestem dobrym klientem, sympatycznym, wiarygodnym
    i że będę miał ROR za free do końca roku. :) No -- może niezupełnie
    te podali motywy, ale ROR mam mieć za free w tym roku. A... I mam mieć
    złoto w kieszeni z PINem lub sreberko na podpis -- też za free. W końcu
    stanęło na złocie, bo daje UBezpiecznie od kradzieży bagażu itp... I pułap
    wreszcie taki, jakie bym chciał mieć pobory miesięczne, gdybym chciał ożenić
    się w Głupolandzie. :) Tylko okres kobieta, znaczy karta -- ma mieć nieodpowiedni,
    bo 25... 28 mam w Citi, 20 w mBanku i teraz 25... W Citi zmienię, ale w mBanku
    chyba będę musiał wypowiedzieć umowę i otworzyć nową kartę z nowym okresem...

    Albo mogę pokłócić się z mBankiem i z obrażonym wyrazem twarzy zrezygnować
    z ich karty Radosnej... Ale bestie nie chcą cywilizowanej ;) drogi -- konfrontacji...
    ;)
    Bez wojny (słusznej_inaczej) nie honor mi wypowiedzieć Radosną, bo dali mi
    100 złotych na dobry początek i obiecywali zabieranie co roku 30 złotych...
    No... I gdybym wypowiedział przed upływem tych trzech lat, to bym ich oszukał...

    Ale nie oszukam, jeśli z Radosnej zrezygnuję a wezmę na dwa lat jakąś inną,
    za 30 złotych rocznie... Radosną mógłbym przenieść w przytulniejsze strony. :)

    -=-

    Wracając do Mille -- można stamtąd opłacać rachunki tak, jak z Citi. :)
    A że wreszcie limit mam wysoki, więc będzie spoko. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'