  • Data: 2010-03-27 11:02:02
    Temat: Re: Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "gohohgle" 8...@q...goo
    glegroups.com

    > Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

    : Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą
    : normalnie np: w sklepie?

    W pewnym sensie tak. ;) Idziesz z kartą do ściany niepłaczu, pobierasz szmal i
    płacisz w sklepie. :)

    Toż takie przelewanie to jakby wyjmowanie ze ściany. :)

    Tak miał Getin i WBK. Ale w WBK trzeba było płacić 3 złote za przelew a w Getin były
    różne inne cyrki. :)

    Tylko Citi daje możliwość bezpłatnego lania, i tylko na zgłoszone telefonicznie
    numery kont. :)
    I chyba ze świecą szukać tego, kto nie leje z CitiKarty. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'