  • Data: 2007-03-23 20:30:50
    Temat: Re: Opłaty za zakup jednostek w FI (mbank)
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _stefan napisał(a):

    > Ale czy jeśli puszczę zlecenie konwersji np. w poniedziałek, to jednostki
    > pojawią się jeszcze tego samego dnia na drugim funduszu? Czy będę czekał na
    > wykup kilka dni od momentu złożenia dyspozycji?

    Tabela realizacji zlecen w SFI sie klania.
    Jak jest w praktyce powiem ci jak skonwertuje,
    Nabycie i wykup jest realizowany z wycena tego samego dnia o ile zlozysz
    zlecenie do 6:00 bodaj tak wynika z tabelek mbanku.
    Jak jest w praktyce pozyjemy zobaczymy. Oczywiscie fizyczny przeplyw i
    odnotowanie w systemie to 3 dni.