  • Data: 2007-03-24 09:49:25
    Temat: Re: Opłaty za zakup jednostek w FI (mbank)
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te 4% przy dobrym "tryndzie" odrabiasz w tydzień. Naprawdę warto się
    > o to bić? To co jest w SFI (oprócz "misiów" --- ale teraz taka
    > specyfika rynku) ma gorsze wyniki (patrz
    http://www.fundi.pl/index.php?action=notowania&order
    =aq_5y&order_dir=desc posortowane po wynikach
    > pięcioletnich

    a w przypadku innych funduszy jestes juz 4% do przodu, a na AA dopiero
    okolo na zero...

    pomysl sobie co sie stanie jak gielda zacznie spadac, dla mnie te 4%
    (platne z gory czyli inwestuje tylko 96% wplaconych srodkow) to sporo,
    no chyba, ze ktos zaklada, ze bedzie inwestowal w fundusz np. przez
    10-20lat, wtedy ta prowizja to pryszcz

    > Co by nie mówić o AA, to wyniki ma niezłe. MSZ nie ma co "centolić".
    > A dobrym interfejsem do niej jest darmowe konto24.pl+Allekarta.
    zgadza sie...

    --

    pozdr.
    RobertS