    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
    Date: Mon, 17 Aug 2009 11:52:33 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Dnia Mon, 17 Aug 2009 10:28:25 +0200, kredytywkarpaczu napisaĹ&#65533;(a):

    > Problem jest taki, Ĺźe kto inny sprzedaje, a kto inny udziela tego
    > "rabatu". (...) producent udziela rabatu sklepowi z pominiÄ&#65533;ciem
    > hurtowni.

    płacę w kawiarni albo w sklepie odzieżowym, bank zwraca mi 1%
    kto udzielił mi rabatu? kawiarnia lub sklep odzieżowy? bank?
    hurtownia odzieżowa? hurtownia spożywcza zaopatrująca kawiarnię?

    jak mam udowodnić że ten rabat jest czymś wiecej niż samym rabatem?
    jak mam udowodnić że ten rabat jest sprzedażą premiową?