    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
    Date: Sat, 22 Aug 2009 13:24:34 +0200

    "MarekZ" h6of70$rsk$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Tak naprawdę to nie sądzę aby to było niebawem., jest wprawdzie nadzieja związana z
    systemem ubezpieczeń społecznych, ale bronić
    > się będą bardzo mocno. Wprawdzie banki i przemysł już prawie całkiem sprzedane,
    ale została jeszcze sprzedaż terytorium
    > (naturalnie w jakiejś zawoalowanej formie) oraz przede wszystkim sprzedaż praw do
    eksploatacji bogactw naturalnych. Sukcesywna
    > kradzież środków niby-zgromadzonych przez obywateli polskiego państwa w OFE też
    przez kilka lat będzie podtrzymywać obecne status
    > quo, a z zamawianiem odpowiednich wyroków TK w podbramkowych sytuacjach chyba
    raczej nie było do tej pory kłopotu.

    Należało brać przykład z ojców założycieli i zakładać własne mikroojczyzny. :)
    Ja nigdy nie miałem ochoty na wspólne budowanie wspólnej Ojczyzny. Za odstępstwo
    od swoich przekonań zapłaciłem utratą swego życia -- bo moją egzystencję życiem
    nazwać trudno. Ojcowie założyciele (Rydzyk, Makulski czy im podobni) mają świadomość
    psa lub świni -- popęd seksualny i strach przed głodem miotają nimi, więc nie mogę
    do nich dołączyć. :) Współpraca z innymi, potencjalnie wielkimi ;) zazwyczaj ma ten
    sam schemat czy przebieg -- jakaś grupka dochodzi do czegoś współnie ze mną, po czym
    zauważa, że z taką ofermą jak ja nie warto się zadawać, ,,wydala mnie'' (jak wydala
    się odchody) i... upada... Później mnie szuka, tęskni do mnie, ale... bezskutecznie.
    :)

    -=-

    Mam dobre zdanie o pracy naszego fiskusa, o pracy urzędników polskich i o pracy
    państwa polskiego w ogóle. Szkoda, że za sprawą łachudry (prof. Jerzego Kopani)
    muszę uznać, iż jestem z polskim państwem na ścieżce wojennej. To państwo musi
    wybierać pomiędzy mną i ww. łachudrą. :) Wcześniej masa Polaków musiała wybrać
    pomiędzy mną i JPII. :) Śmiali się ze mnie wszyscy, gdy nie zamierzałem schylić
    swej głowy przed ,,wielkim rodakiem''. Dziś, gdy wiadomo o tym, że ,,wielki''
    miał oficjalną :) kochankę (zapewne też wiele nieoficjalnych) a świętym raczej ;)
    nie zostanie ,,w najbliższych dniach'' -- jestem postrzegany inaczej, ale pięć
    lat temu byłem osamotniony na tym (i nie tylko na tym) poletku i raczej ;) długo
    będę pamiętał postawę obecnego papieża, Benedykta XVI, który jako jedyny oficjalnie
    stanął w mojej obronie w tamtych czasach. :)

    -=-

    Oczywistą jest rzeczą, że Polska jest wyprzedawana od czasów zaokrąglenia stołu,
    ale imo wielu z Was potrafi temu zaradzić -- choćby na małą skale, a jednak
    wolicie nic nie robić w tym temacie. :)

    Rydzykom było łatwiej niż przeciętnemu Polakowi, bo Rydzyk miał świadomość
    tego, iż należy żyć zgodnie z zasadą ,,ratuj się kto może''? Pewnie tak.
    Jakby nie popatrzeć -- ,,Kościół'' wiedział od wieeelu lat o tym, co teraz
    ma miejsce w Polsce, jako że właśnie ów ,,Kościół'' taki scenariusz
    (?w panicznym strachu przd komuną?) sporządził. :)

    Ale od lat powszechnie wiadomo dokładnie o tym, jaki jest kierunek ,,przemian
    społecznych''w tym kraju (prywatyzacją jest nazywana nawet sprzedaż kawałka
    Polski państwowemu właścicielowi z innego kraju) a jednak Polacy spokojnie
    patrzą i cieszą się rzucanymi im ochłapami. :) Co więcej -- potrafią gryźć
    się pomiędzy sobą, zamiast zjednoczyć i skutecznie zapobiec dalszej wyprzedaży. :)

    Niewiele można zrobić? Można na przykład przestać pić piwo, palić papierosy... :)
    Mało? Nie na temat? Ano -- właśnie od tego zaczyna się walkę. :) Od trzeźwej oceny
    sytuacji. :) Ponadto picie alkoholu czy palenie tytoniu wzbogaca przygłupów (mądry
    nie handluje tymi specjałami) a zatem ogranicza wpływ głupoli na życie społeczne. :)

    > Na przykład wymieniony Cimoszewicz powiedział świętą prawdę i musiał z tej okazji
    zostać poświęcony, ludzie cały czas będą kupować
    > takie gesty ekip tworzących rządy tego państwa. Warto zwrócić uwagę, że tutaj
    największe znaczenie ma świadomość osób o wysokich
    > dochodach, zrresztą jak ktoś ma do zapłacenia 10.000 podatku, machnie na to ręką,
    jak ma do zaplacenia 100.000 zł, to już
    > niekoniecznie. Ci najbiedniejsi i tak będą zawsze dymani, a zresztą najbiedniejsi w
    pewnej części są także beneficjentami obecnego
    > systemu, więc zmiany odbierają jako niekorzystne dla nich, a to czy państwo
    sprrzeda jakiś tam KGHM czy Eneę to dla nich czysta
    > abstrakcja. Natomiast ważne jest, aby ci bogatsi odcinali coraz skuteczniej
    możliwość kradzieży swoich dochodów przez polskie
    > państwo - tylko metoda faktów dokonanych ma szansę zadziałać.

    > No i nie zapominajmy, że na naszych oczach powstaje nowe, doskonałe narzędzie do
    różnych działań prowadzonych przez państwa, a
    > mianowicie walka z terroryzmem.

    IMO podatki płacą biedni. :) Bogaci (i mądrzy zarazem) inwestują, więc nie
    muszą płacić. :) Ja bym wolał inwestować. :) Na razie jestem banitą w tym kraju. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'