    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Opodatkuja srodki na OFE?
    Date: Tue, 2 Apr 2013 01:12:19 +0200

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

    > Ale ponoć w RP co jakiś czas są urządzane wolne wybory.
    > Może by po prostu wybierać do władz ludzi uczciwych,
    > którzy nie będą zabierali tego, co naród uciuła na
    > czarną godzinę, pracując na zielonej wyspie?

    : Problemem jest - moim zdaniem - ze nasze społeczeństwo
    : nie jest zbyt uczciwe ani dojrzale.

    : A z pustego i Salomon nie wybierze.

    Nie bez powodu po upadku dynastii Jagiellonów wybierano
    na królów ,,różnych'' ludzi, co nie służyło wzrastaniu
    w siłę RON. Sobieski, choć był Polakiem, niepotrzebnie
    pobił Turków pod Wiedniem, co nieumiejętnie próbował
    naprawić osiedleniem Tatarów na ziemiach położonych
    niedaleko mnie. Wiśniowiecki, aby posadzić na tronie
    RON swego syna, doprowadził do utraty swych ruskich
    ziem, co położyło kres potędze RON. Zaś Bogusław z Litwy
    tak pokochał protestantyzm, że wraz ze Szwedami dobił
    krwawiącą i rozpadającą się (formalnie już nie
    istniejącą -- Bogusław zerwał prawa unii i RON
    przestała istnieć) Rzeczypospolitą obojga narodów...

    Zaś ostateczny kres życiu tej dziwnej organizacji okołopaństwowej
    Istniejącej raptem ze 223 lata, licząc od roku śmieci ostatniego
    dynasttycznego króla -- Augusta Zygmunta (syna Sworzy i Zygmunta
    Starego) który zamierzał dokończyć dzieło założyciela dynastii,
    czyli oderwać konglomerat od Rzymu i stworzyć religię narodową)
    dał król Stanisław August Poniatowski, pierdoląc się z niewyżytą
    Niemrą, czyli carycą Katarzyną II.

    http://www.kciuk.pl/Granice-Polski-990-2008-rok-a835
    4

    Jak łatwo przewidzieć, gdyby Zygmunt August dokończył dzieła
    swych przodków, założycieli dynastii Jagiellonów -- depczących
    (w istocie Jagiełło wygrał pod Grunwaldem raczej nie dlatego,
    że był dobrym wodzem, ale dlatego, że miał farta) papieskich
    rycerzy krzyżowych, nie mielibyśmy wojen religijnych na tych
    ziemiach i być może dziś jechalibyśmy do Smoleńska na ryby,
    zamiast na wiadome lotnisko...

    Zygmunt August umiera w Knyszynie -- niedaleko Białegostoku,
    zaś Augustów jest miastem nazwanym imieniem tego króla, gdyż
    król ów był rzekomo założycielem tego miasta. Napoleonowe
    Księstwo Warszawskie zawierało w sobie Augustów, choć nie
    zmieściło już Białegostoku. Gdzieś w okolicach Augustowa
    (podążając na północ) zaczyna się cypel II Rzeczypospolitej
    wcinający się pomiędzy Niemcy (Prusy/Krzyżację) i Litwę
    a kończący się garnizonowym miastem (garnizon budowany
    był tam za czasów carskich) o nazwie Suwałki, które
    w czasach Gierkowskich z niemal wsi stało się wojewódzkim miastem...

    -=-

    Skoro z pustego naczynia nawet żyd Salomon nie naleje -- może
    trzeba lać z innego naczynia, choćby i obcego Polakom? IMO żydki
    są najmądrzejsze na świecie, zatem jeśli on nie umie lać -- nikt
    inny także nie naleje...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'