  • Data: 2013-04-02 16:06:50
    Temat: Re: Opodatkuja srodki na OFE?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2013 15:13, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Andrzej Lawa" kjegia$2sg$...@n...news.atman.pl

    > PRLa była komunistką -- państwo (zbudowane przez radziecką armię)

    Ależ skąd. Ani formalnie, ani nominalnie PRL nie była komunistyczna.

    PRL tak była komunistyczna jak ci słynni ostatnio strażacy byli
    pedofilami ;)

    Był socjalizm z przeważającym udziałem własności państwowej.

    [ciach]

    > Patrzę -- nie widzę... Czy mógłbyś jakoś przybliżyć
    > to miejsce, w którym UPR pisze to, na co powołujesz się?

    http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid
    =79&aid=400

    > A gdzie ja piszę, że w sposób szczególny?

    Powyżej. Szczegółowo wymieniasz obiekty kultu religijnego jako coś do
    ochrony przez państwo.

    [ciach]

    > Zatem Twoim zdaniem warto wybrać Hitler, który zapowiada
    > w swych ,,dziełach'' holokaust -- przecież gadać zawsze warto. ;)

    Wytrzeźwiej jak do mnie piszesz.

    > IMO mamroczesz bezsensownie. Właśnie w tym celu są deklaracje

    Twoja opinia, jako osoby która nie odróżnia "łatwo" od "warto", raczej
    się nie liczy.

    > programowe, aby ludzie przed wyborami (czyli zawczasu) mieli
    > świadomość tego, co i kogo wybierają. :)

    Niektóre deklaracje dość łatwo z góry rozpoznać jako dobre chęci lub
    kiełbasę wyborczą.

    > Widzę, że sztuka czytania jest dla Ciebie obca.
    > Nie czytasz tego, co ja piszę, ale poszukujesz
    > informacji metodami alternatywnymi. ;)

    Szczerze? Nie chce mi się czytać twojego
    mistycznego/poetyckiego/whatever użalania. Jest strasznie bełkotliwe.

    Streszczaj się!